یادداشت های معلمی در پکن

جشن 17 ربیع در سفارت

سه شنبه, ۲۹ ژانویه ۲۰۱۳، ۱۱:۲۲ ب.ظ

اجرای مراسم جشن 17ربیع به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام صادق (ع) در محل سفارت با مشارکت مجتمع اموزشی امام خمینی (ره) با سخنرانی سفیر محترم دکتر صفری واجرای سرود ونمایش همچنین صرف شام در تالارپذیرایی با حضور ایرانیان مقیم 

سخنرانی سفیر محترم

1

 اجرای سرود توسط دانش اموززان ششم ابتدایی


2

اهدای گل


اهدای جوایز به برندگان مسابقه توسط سفیرمحترم



کادر آموزشی مدرسه


  • محمدی

نظرات  (۹)

سلام...ضمن تبریک میلاد خجسته پیامبر اکرم(ع) و امام صادق (ص) برای شما همکار محترم آرزوی موفقیت دارم

پاسخ:
سلام من هم آرزوی موفقیت و بهروزی شما همکار عزیزم را دارم. باتشکر
  • امین اله اصغری - معلم سابق مکزیک
  • با سلام

    - با افتخار لینک شدید . امیدوارم موفق و سلامت باشید.

    پاسخ:
    باسلام وتشکر محضر همکار عزیز آرزوی سعادت و بهروزی شما را دارم
    سلام خدمت همکار محترم
    وبلاگ شما رو دیدم و از محتوای هر چند اندک ان استفاده کردم.
    در صورت امکان تجربیات جالبتان را از زندگی و تدریس در پکن در وب بگذارید
    از این که ما را در تجربیاتتون شریک می کنید سپاسگزارم
    سبز و سربلند باشید
    پاسخ:
    باسلام حضور همکار عزیزم
    از اینکه وبلاگ حقیر را مورد عنایت قرار دادید بی نهایت خرسندم 
    انشاالله تجربیات جدیدم را به مرور ارائه خواهم داد تا از نظرات خوب شما بهره مند شوم
    با آرزوی توفیق برای شما
  • محمدپور عمران
  • سلام همکار محترم

    برای شما و خانواده محترم در کشور چین روزهای خوب و خوشی را آرزومندم.

    با افتخار وبلاگ خوب شما را لینک نمودم.

    پاسخ:
    باسلام  خدمت همکار عزیز وارجمندم
    با تشکر من هم برای شما و خانواده محترم آرزوی توفیق روزافزون دارم. همچنین وبلاگ خوبتان را لینک نمودم.

    باسلام خدمت همکارمحترم
    رشته ی دین وزندگی متوسطه پذیرفته شده اید یا عربی متوسطه؟
    چند بار برای مصاحبه رفتید؟
    زوج فرهنگی هستید یا خیر؟
    من امسال بار دومی است که به مصاحبه رفتم در رشته ی دین وزندگی.
    با عرض پوزش ،با مدرک فوق لیسانس چقدر حقوق می دهند؟
    در صورت امکان به سوالات من پاسخ دهید.
    خوش باشید در کنار خانواده ی محترمتان

    پاسخ:
    باسلام خدمت شما همکار محترم
    بنده در رشته دینی وقرآن متوسطه پذیرفته شدم
    یک بار هم جهت مصاحبه رفتم و زوج فرهنگی نیستم
    مدرکم فوق لیسانس هست تقریبا 150 یورو نسبت به همکاران با مدرک لیسانس بیشتر است
    با آرزوی موفقیت شما


    بنده نیز به نوبه ی خویش برایتان اوقات خوشی را آرزومندم
    پس این اوقات خوش را خواهشمندم  به اشتراک بگذارید تا ما نیز از لذت خواندنش متلذذ شویم
    پاسخ:
    سلام مهندس
    باتشکر فراوان و آرزوی موفقیت شما در تمام عرصه های زندگی
    سلام
    خوب بود . ارزوی خوشی وسلامت را در تمام مراحل زندگی تان را دارم .
    پاسخ:
    سلام
    من هم برای شما وخانواده محترمتان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم
    اقای محمدی خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    سلام  ممنون از لطف شما
    عرض سلام وادب واحترام
    باعرض پوزش مجدد :
    از بعضی از همکاران که پرسیدم گفتند : چند ماهی است که حقوق  ما را در خارج از کشور نداده اند.
     لطفا بفرمایید که صحت دارد یا ندارد؟
    کل حقوق دریافتی برای یک فوق لیسانس چقدر است ؟
    باسپاس فراوان
    پاسخ:
    با سلام 
    اگر مایلید ایمیلتان را ارسال کنید تا از این طریق درارتباط باشیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی